TPH > Music

MegaMan Zero 1-3 MP3s

(1/3) > >>

-Zero-:
A little question, can you make oder recode or something the MegaMan Zero 1-3 Mp3s on your site? (sorry my bad english, i'm german -.-'') They are very cool... look at this Site, there are MP3s from RockMan EXE and Rockman Zero 3 Remastered Tracks, check it out:  http://mlist.cjb.net/

protoman:
hmm ja ich müsste zuerst diese spiele kaufen, um die musik "tph-weise" aufzunehmen. diesen spielen wurde schon eine hohe priorität gegeben (siehe dieses thema) aber jetzt ist die priorität noch höher geworden. ;)

(hmm yeah i'd have to buy those games first in order to record the music in a "tph" way. those games have already been given a high priority (see this thread) but the priority has gone up even more now. ;)

Anonymous:
kann man nicht auch so Mp3s über'n Emulator oder so aufnehmen? Klar, die Qualität ist nicht die Beste aber dennoch wär's mal was...  :D

protoman:
heh ja aber gibts nicht solche mp3s irgendwo schon?

Anonymous:
Also ich hab nirgends bisher welche gefunden, bislang hab ich von RockMan Zero nur die RMZ3 Remastered Tracks und auch die von RMZ1, aber die sind ja nur neu aufgelegt (klingen aber genial)  :D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version